Termeni și condiții generale
Securitatea clienților noștri și experiența de cumpărare sunt importante pentru capsuladecafea.ro.
Mai jos veți găsi termenii și condițiile generale de cumpărare și livrare pentru comenzile plasate pe capsuladecafea.ro.
Capsuladecafea.ro este proprietate a:
Kaffekapslen ApS
Alstrup Alle 11
8361 Hasselager
Danemarca
DK33753918
Plata
Pe capsuladecafea.ro puteți plăti folosind o varietate de metode de plată. Opțiunile de plată sunt disponibile la etapa de plată, unde puteți selecta metoda preferată.
Toate prețurile sunt în lei (RON) și includ TVA și taxe. Nu modificăm comisioanele de plată, dar vă recomandăm să citiți termenii și condițiile metodei de plată alese, deoarece unele companii pot solicita comisioane, de exemplu, pentru plăți nereușite.
Numai adulții sau persoanele cu acordul tutorelui legal pot plasa comenzi pe site-ul nostru.
Atunci când achiziționați produse de pe capsuladecafea.ro, trebuie să indicați cel puțin următoarele informații:
Comandarea în calitate de companie
Companiile sunt binevenite să comande produse pe site-ul nostru și să facă acest lucru în același mod ca și clienții obișnuiți. În timpul plății, puteți adăuga un număr de TVA, care va fi adăugat la factura asociată trimisă după achiziție.
În acest moment, din păcate, nu este posibilă plata prin factură sau număr EAN/GLN. Metodele de plată disponibile sunt disponibile la etapa de plată.
Livrare
Livrăm numai în România. Dacă aveți nevoie de livrare la o adresă din străinătate, vă rugăm să accesați unul dintre celelalte magazine web ale noastre. Pentru mai multe informații, vizitați www.kaffekapslen.com.
Comenzile sunt livrate de obicei în termen de 2-4 zile lucrătoare. Dacă există întârzieri, termenul total de livrare poate fi de până la 5-9 zile lucrătoare. Ambalăm toate comenzile în termen de 72 de ore. Metoda de expediere este indicată pe confirmarea comenzii pe care o primiți după achiziție.
Dacă nu sunteți acasă în timpul livrării, pachetul dvs. va fi livrat la un punct de preluare pentru ridicare. Cargus vă va trimite toate detaliile acestuia. Aceste informații vă vor fi disponibile și pe site-ul Cargus.
Dacă pachetul dvs. a fost expediat de Capsula de Cafea, dar furnizorul nostru de transport nu îl poate localiza, furnizorul nostru de transport poate avea nevoie de mai mult timp pentru a efectua o căutare amănunțită. Poate dura până la 7 zile, dar vom face tot posibilul să rezolvăm problema cât mai repede și în mod normal nu durează mai mult de 1-2 zile pentru a localiza un pachet „pierdut”.
Colet deteriorat:
Dacă primiți un colet deteriorat, trebuie să ne contactați în termen de 5 zile de la primirea coletului cu:
• numărul comenzii
• fotografii ale coletului la exterior și la interior
De asemenea, vă recomandăm să păstrați cutia până când serviciul nostru pentru clienți vă poate oferi următoarele instrucțiuni, în cazul în care avem nevoie de ceva mai multe informații pentru a face cel mai bine o reclamație la compania de transport.
Anulare
Pentru a asigura livrarea rapidă a tuturor comenzilor, toate comenzile sunt procesate cât mai curând posibil. Acest lucru înseamnă că nu putem garanta anularea comenzii dvs. atunci când ne contactați..
Prin urmare, dacă doriți să anulați sau să modificați o comandă, este important să contactați serviciul nostru pentru clienți cât mai curând posibil, trimițând un e-mail la [email protected].
O anulare nu este același lucru cu o retragere. Odată ce o comandă este finalizată, aceasta nu mai poate fi anulată.
Dreptul de retragere
Aveți dreptul de a vă retrage achiziția fără justificare în termen de 100 de zile. Termenul de retragere expiră la 100 de zile după ziua în care dvs., sau un alt destinatar ales de dvs., primiți coletul. În cazul în care termenul expiră într-o zi de sărbătoare legală, sâmbătă, duminică, Ziua Națională, Ajunul Crăciunului sau Ajunul Anului Nou, termenul este prelungit până în următoarea zi lucrătoare.
O retragere nu este aceeași cu o anulare.
Excepții de la dreptul de retragere
Dacă apar circumstanțe speciale care ne împiedică să respectăm termenul de livrare, putem invoca forța majoră. Exemple de forță majoră sunt grevele, incendiile, penuria generală de bunuri, sechestrul, restricționarea opțiunilor de transport din cauza unei boli, intervențiile extraordinare ale autorităților, atacurile cibernetice, defecțiunile IT la Capsula de Cafea sau la partenerii noștri sau lipsa opțiunilor de transport.
Într-o astfel de situație, clienții nu au dreptul la despăgubiri sau la rezilierea contractului de cumpărare.
Evenimente de forță majoră
If special circumstances arise which prevent us from meeting the delivery time, we may invoke force majeure. Examples of force majeure are strikes, fire, general shortage of goods, seizure, restriction of transport options due to illness, extraordinary interventions by the authorities, cyber-attacks, IT breakdowns at Kaffekapslen or our partners, or lack of transport options.
In such a situation, customers are not entitled to compensation or termination of the purchase agreement.
Exercitarea dreptului dvs. de retragere
Dacă doriți să retrageți o achiziție, vă rugăm să contactați serviciul clienți înainte de a returna comanda.
Pentru a retrage o comandă, vă rugăm să trimiteți o notificare scrisă prin e-mail la [email protected]. Este important să specificați numărul comenzii pentru care doriți să vă aplicați dreptul de retragere, astfel încât să știm ce comandă doriți să retrageți. Retragerea dvs. este valabilă numai dacă trimiteți notificarea de retragere în termenul stabilit. Dacă doriți să vă retrageți achiziția prin refuz de primire sau prin neprimirea coletului, trebuie să urmați aceeași procedură.
Dacă primiți un produs defect, aceasta este o plângere și nu o retragere.
De asemenea, puteți utiliza formularul legal standard de retragere care se găsește în partea de jos a acestei pagini. Utilizarea acestui formular nu este obligatorie, iar retragerea dvs. va fi procesată exact în același mod ca și în cazul în care ne trimiteți un e-mail.
Returul
Dacă vă retrageți achiziția, trebuie să ne trimiteți produsul înapoi în termen de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați notificat că doriți să vă retrageți achiziția.
Comanda nu poate fi transmisă la adresa noastră sau trimisă la noi fără livrare corespunzătoare.
Trebuie să plătiți transportul atunci când returnați o comandă. Dacă vă exercitați dreptul de retragere prin refuzul unui colet atunci când vi se prezintă sau prin faptul că nu îl ridicați de la un punct de preluare, se aplică taxe de retur pentru comanda dvs.. Taxa de retur pentru aceste colete este de 49 Lei, care este dedusă din rambursarea dvs.
Este important ca toate bunurile să fie returnate în ambalajul original și ambalate corespunzător, deoarece sunteți responsabil pentru asigurarea transportului corespunzător al bunurilor - la fel cum noi suntem responsabili pentru asigurarea ambalării corespunzătoare a bunurilor atunci când acestea vă sunt trimise. Prin urmare, este important să vă asigurați că aveți o chitanță de livrare a coletului, astfel încât acesta să poată fi urmărit și să fie asigurat.
Rambursarea
Dacă retrageți o achiziție, veți fi rambursat prin aceeași metodă de plată utilizată pentru achiziție. Dacă doriți o altă metodă de rambursare, este important să specificați acest lucru atunci când trimiteți notificarea de retragere.
Dacă un colet ne este returnat pentru că nu ați ridicat coletul de la un punct de colectare sau dacă furnizorul de servicii de transport a încercat, dar nu a reușit să vă livreze coletul (din cauza unei adrese greșite, de exemplu), vă vom rambursa achiziția minus o taxă de returnare de 49 Lei. Veți fi rambursat în cel mult 14 zile lucrătoare după ce am primit bunurile înapoi în depozitul nostru și, de obicei, în 4-5 zile lucrătoare. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că poate dura între 3 și 5 săptămâni pentru ca furnizorul de transport să ne trimită coletul înapoi, în funcție de furnizorul de transport care se ocupă de expedierea returului.
Vă vom rambursa comanda după ce vom primi bunurile returnate și vom verifica dacă acestea respectă termenii și condițiile generale noastre pentru returnare.
Reclamații
Dacă achiziționați un articol și constatați că acesta este defect, puteți face o reclamație contactându-ne. Dacă există erori sau defecte în comanda pe care ați primit-o - de exemplu, defecte materiale sau de fabricație, produse lipsă din comandă - vă rugăm să ne contactați în cel mult 7 zile de la primirea coletului.
Ne puteți contacta prin e-mail la [email protected]. Este important să păstrați ambalajul și produsul până la procesarea reclamației dvs.. Dacă nu faceți acest lucru, este posibil să fim nevoiți să vă respingem reclamația.
În cazul în care producătorul solicită returnarea produsului, Capsula de Cafea va acoperi, bineînțeles, costurile rezonabile de expediere înapoi.
Date personale și module cookie
Atunci când achiziționați produse de pe capsuladecafea.ro, trebuie să indicați cel puțin următoarele informații:
Nume
Adresă
Număr de telefon
De asemenea, înregistrăm adresa IP de la care a fost plasată comanda dvs..
Folosim aceste informații numai dacă v-ați dat în prealabil consimțământul, cu excepția cazului în care legea ne permite să vă contactăm fără consimțământul dvs. prealabil.
Atunci când achiziționați bunuri de la Capsula de Cafea, este posibil să fie necesar să transmitem informații unor terțe părți, de exemplu unui furnizor de servicii de transport. Prin urmare, vă solicităm consimțământul, atunci când comandați bunuri pe capsuladecafea.ro, astfel încât Capsula de Cafea ApS să poată transmite terților informațiile necesare pentru executarea și livrarea comenzii dumneavoastră. Furnizorul de servicii de transport selectat este persoana împuternicită de operator în acest caz.
Atunci când efectuați o plată cu card-ul, informațiile sunt criptate și trimise direct către furnizorul nostru de plăți.
Informațiile dvs. vor fi șterse după 5 ani sau atunci când nu mai avem nevoie să le prelucrăm pentru a îndeplini unul sau mai multe dintre scopurile de mai sus sau pentru a rămâne în conformitate cu legislația. Informațiile pot fi prelucrate și arhivate pentru o perioadă mai lungă în mod anonim.
Cu toate acestea, dacă ați creat un cont, nu vom șterge datele personale decât dacă ne solicitați acest lucru. Puteți face acest lucru contactându-ne la i[email protected]. Kaffekapslen ApS nu are acces la informațiile cardului dvs. de plată. Dezvăluim datele cu caracter personal numai în cazul în care acest lucru este cerut prin lege sau dacă există un ordin judecătoresc în acest sens. Putem păstra înregistrări ale acțiunilor dvs. pe paginile site-ului Kaffekapslen ApS pentru a ne asigura că vă putem oferi cea mai bună experiență posibilă atunci când utilizați site-ul nostru și pentru a ne adapta strategia de marketing. În scopuri de marketing, împărtășim anumite informații cu partenerii noștri. De plus, în calitate de vizitator al site-ului capsuladecafea.ro, Kaffekapslen ApS poate să colecteze date neidentificabile.
Facem acest lucru, de exemplu, pentru a afla care dintre produsele noastre sunt cele mai populare. Kaffekapslen ApS este responsabilă pentru colectarea și prelucrarea datelor de pe site-ul capsuladecafea.ro.
În plus față de cele menționate mai sus, nu transmitem informațiile dvs. unei terțe părți decât în legătură cu o reorganizare sau o vânzare totală sau parțială a companiei. În astfel de cazuri, orice transfer de date cu caracter personal va avea loc întotdeauna în conformitate cu legislația privind datele cu caracter personal.
Dacă doriți să aveți acces la informațiile pe care le-am înregistrat despre dvs. sau doriți să vă opuneți înregistrării datelor în conformitate cu legea, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
Capsula de Cafea utilizează module cookie pentru a optimiza site-ul web și funcționalitatea acestuia și, astfel, pentru a vă face vizita cât mai ușoară.
Cookie-uri necesare:
Name | Provider | Purpose | Duration |
frontend og frontend_cid | .kaffekapslen.co.uk | Used to identify unique users | 1 day |
Cookie-uri pentru analiză și marketing:
Name | Provider | Purpose | Duration |
_uetsid | .google.com | Used to analyse visitor data | 1 day |
_gid | .google.com | Used to analyse visitor data | 1 day |
_ga | .google.com | Used to analyse visitor data and identify users for future marketing via Google | 730 days |
MUID | .bing.com | Used for Bing marketing | 390 days |
Puteți șterge cookie-urile de pe computerul dvs. în orice moment. Procedura în acest sens variază în funcție de browserul dvs..
Informații privind dreptul dvs. de a face reclamații
Orice reclamație cu privire la un produs sau serviciu achiziționat de la noi poate fi depusă la Centrul de soluționare a reclamațiilor, Nævnenes Hus, Toldboden 2, DK-8800 Viborg. De asemenea, puteți depune o reclamație la Centrul de soluționare a reclamațiilor la adresa www.forbrug.dk.
Portalul online de reclamații al Comisiei Europene poate fi, de asemenea, utilizat pentru a depune o reclamație. Acest lucru este relevant în special pentru consumatorii care locuiesc într-o altă țară din UE decât Danemarca. Reclamațiile pot fi depuse aici - http://ec.europa.eu/odr. Atunci când depuneți o reclamație, trebuie să menționați adresa noastră de e-mail [email protected].
Formular standard de retragere
(trebuie să completați și să trimiteți acest formular numai dacă doriți să vă exercitați dreptul de retragere)
- Către Kaffekapslen ApS, Alstrup Alle 15, 8361 Hasselager, Danemarca:
- Prin prezenta, eu/noi (*) vă informez/informăm că eu/noi (*) doresc/dorim să îmi exercit/ne exercităm dreptul de retragere în legătură cu contractul meu/nostru (*) de cumpărare a următoarelor bunuri (*) / de prestare a următoarelor servicii (*)
- Comandat la (*) / primit la (*)
- Numele consumatorului (numele consumatorilor)
- Adresa consumatorului (adresele consumatorilor)
- Semnătura consumatorului (semnăturile consumatorilor) (numai în cazul în care conținutul formularului este imprimat pe hârtie)
- Data
(*) Ștergeți dacă nu se aplică